Üzleti feltételek

Általános Szerződési Feltételek

www.trender.hu

 

 

 

Jelen Általános SzerződésiFeltételek („ÁSZF”) tartalmazzaNyári József Márk, Cím: 8163 Csajág, Posta utca 22., Adószám:  67743926-2-39, mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház (www.trender.hu) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

 

Jelen  ÁSZF letölthető az alábbi linkről:

 

/fotky5187/Altalanos-Szerzodesi-Feltetelek-Trender 2018.05.19..docx

 

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Nyári József MárkEgyéni Vállalkozó

A szolgáltató székhelye: Magyarország, 8163 Csajág, Posta utca 22.

A szolgáltató elérhetősége(e-mail címe): info@trender.hu

A weboldal címe: www.trender.hu

Adószám: 67743926-2-39

Közösségi adószám: HU 67743926

Szolgáltató bankszámlaszáma: 10402654-50526752-76891001

Pénzintézet neve: K&H Bank

A szerződés nyelve: magyar

 

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzatértelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a PolgáriTörvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény („Ptk.”) és az elektronikuskereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggőszolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozórendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön

kikötés nélkül is irányadók.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy fenntartjuk a jogot jelen szerződés bármikor, előzetes bejelentés nélküli módosításra, így kérjük, hogy minden vásárlás előtt figyelmesen olvassa el, értelmezze és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat ha a szerződés minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

1. Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre:

A webáruház elektronikai és szórakoztatóelektronikai eszközök, háztartási cikkek, karórák, bizsu ékszerek és telekommunikációs készülékek forgalmazásával foglalkozik. Az egyes termékek oldalán megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól vagy az aktuális terméktől, esetleg csak illusztrációként szolgálnak. Vásárlás kizárólag a www.trender.hu internetes webáruház szoftverén keresztül történhet. A megrendelt termékeket a vevő által megadott címre szállíttatjuk ki. A házhozszállítás csomagszállító céggel vagy postai úton történik. Bizonyos esetekben a házhozszállítást a szolgáltató munkatársai végzik.A webáruházban feltüntetett árak bruttó értékek, a 27%-os ÁFA-t magukban foglalják és nem tartalmazzák a házhozszállítás és az utánvét költségét, amelyet a megrendelés során rendszerünk autómatikusan számít ki és külön tüntet fel.

2. Vásárlás menete, feltétele és a webáruház használata:

A webáruházban található termékeket a virtuális kosárba helyezés után van lehetőség megvásárolni. Minden elérhető termék oldalán megtalálható a "kosárba" felirat, erre történő kattintással a terméket a megvásárolni kívánt termékek közé helyezhetjük. Amelyik termék oldalán nem található ez a gomb, úgy az a termék pillanatnyilag nem rendelhető. A kosárba bármennyi termék helyezhető. Ha minden megvásárolni kívánt terméket a kosárba helyeztünk, a kosár oldalon válasszuk ki a kívánt fizetési és szállítási módot, ezután kattintsunk a megrendelés gombra. A következő oldalon adjunk meg minden, a rendszer által kért információt, valamint el kell fogadnunk az általános szerződési feltételeket. Valamint ezen az oldalon nyílik lehetőség feliratkozni hírlevelünkre és itt választható ki, hogy a megadott adatokkal szeretne-e regisztrálni az oldalon. A webáruház használatához nem kötelező a regisztráció, viszont mindenképpen ajánlott mert így a jövőbeni vásárlások esetén nem szükséges újra megadni az adatokat. Ezt követően a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva véglegesíthetjük megrendelésünket.

3. A megvásárolni kívánt termékek ellenértékének kiegyenlítése:

A megvásárolni kívánt termékek vételárának kiegyenlítése az alábbi módokon történhet.

- Banki befizetéssel

- Banki átutalással

- Kártyás fizetéssel a weboldalon keresztül

- Utánvéttel, készpénzben a kézbesítést végző személynek

Banki befizetés:

Ebben az esetben a rendelés elküldését követően feltétlenül szükség lesz a rendelés egyedi azonosítójára amit a rendszerünk a rendelés leadásakor automatikusan generál. Ezt  az azonosítót a banki befizetésnél mindenképpen meg kell adni a megjegyzés rovatban, hiszen csak így fogjuk tudni beazonosítani a befizetést. Ezen kívül még a rendelésben szereplő vásárló nevét kell megadni. Ennél a fizetési módnál a csomagot kizárólag az összeg beérkezése után áll módunkban elküldeni. A befizetéshez szükséges adataink(név, bankszámlaszám)  a weboldalon megtalálhatóak.

- Banki átutalás:

Banki átutalásnál is a rendelés elküldését követően feltétlenül szükség lesz a rendelés egyedi azonosítójára amit a rendszerünk a rendelés leadásakor automatikusan generál. Ezt  az azonosítót a banki átutalásnál mindenképpen meg kell adni a megjegyzés rovatban, hiszen csak így fogjuk tudni beazonosítani az utalást. Ezen kívül még a rendelésben szereplő vásárló nevét kell megadni. Ennél a fizetési módnál a csomagot kizárólag az összeg beérkezése után áll módunkban elküldeni. Az utaláshoz  szükséges adataink(név, bankszámlaszám) a weboldalon megtalálhatóak.

Kártyás fizetés:

Ez az egyik legegyszerűbb módja a számla kiegyenlítésének. Amennyiben ezt az opciót választjuk, a rendszer automatikusan átirányítja Önt a Barion biztonságos fizetési oldalára ahol a bankkártyánk adatait megadva végrehajthatjuk a fizetést. Fontos: A szolgáltató semmilyen formában nem kapjameg és nem tárolja az Ön bakszámla vagy bankkártya adatait, mindössze egy értesítést kapunk a Bariontól a tranzakcióró kimeneteléről. Ezután a saját bankszámlánkon ellenőrizzük a tranzakciót és ha rendben megérkezett az összeg elkezdjük feldolgozni a megrendelést. Ennél a fizetési módnál a csomagot kizárólag az összeg beérkezése után áll módunkban elküldeni.

Fizetés utánvéttel:

Ha utánvéttel, készpénzben szeretnénk fizetni a kézbesítést végző személynek a csomag átvételekor, a megrendelés elküldésekor válasszuk ki ezt az opciót, ezután kattintsunk a "Megrendelés elküldése" gombra. Ennél a fizetési módnál egyéb tennivalónk nincs. A rendelés elküldése után a rendszer egy visszaigazoló e-mailt küld Önnek. Kérjük ellenőrizze le az ebben szereplő adatokat és ha bármely adat hibásan került megadásra, a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot a weboldalon található elérhetőségek bármelyikén. Az adatok hibás megadásából származó felmerülő plusz költségek a vásárlót terhelik. Figyelem: Ha az utánvétet választjuk fizetési módként akkor kizárólag készpénzben van lehetőség a számla kiegyenlítésére. Ezt a csomag átvételekor tudjuk megtenni a kézbesítést végző személy részére.Az utánvétes fizetési opciót nem minden termékünknél tudjuk biztosítani. A szolgáltató fenntartja a jogot a megrendelés törlésére abban az esetben ha a rendelt termék oldalán a termékleírásban fel van külön tüntetve, hogy az adott termék nem rendelhető utánvéttel.

 

4. Megrendelések feldolgozása és teljesítése

A beérkező megrendeléseket a lehető leggyorsabban feldolgozzuk és a rendelt termékeket átadjuk a kérbesítést végző partnerünknek. A készleten levő termékeket a vásárlás visszaigazolásától számított 3 munkanapon belül feldolgozzuk és feladjuk. Azokat a termékeket amelyek nincsenek készleten, a lehető leggyorsabban beszerezzük, ez 3 és 30 nap közötti időtartamot vehet igénybe. Amennyiben egy rendelni kívánt termék nincs készleten és azt előreláthatólag30 munkanapon belül nem tudjuk átadni a kézbesítést végző cégnek, a vevőt a rendelés leadását követő 72 órán belül értesítjük. A megrendelés további kimenetelét a vevővel folytatott egyeztetés határozza meg, így ebben az esetben lehetőség nyílik a rendelés esetleges törlésére, amennyiben a várható kiszállítási idő túl hosszúnak bizonyul. A kiszállítás időtartama a csomagok feladását követően 1-3 munkanap között változhat a választott kiszállítási mód függvényében. Néhány kivételes esetben előfordulhat, hogy a rendelt terméket beszállító partnerünk egyenesen a vevő címére kézbesíti. Ebben az esetben a rendeléshez tartozó számlát elektronikusan küldjük ki a vevő részére a rendeléskor megadott e-mail címre. Amennyiben a vevő egy időben több terméket kíván vásárolni és ezen termékek között van olyan amelyik nincs készleten, minden rendelt terméket egyszerre postázunk akkor amikor a rendelésben szereplő összes termék készleten lesz. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy indokolt estben, a rendelés leadását követő 30 napon belül törölje a rendelést. Ilyen ok lehet például, ha a megrendelt terméket ez idő alatt nem tudja beszerezni és átadni a kézbesítést végző cégnek. A szolgáltató semmilyen anyagi vagy más jellegű felelősséget nem vállal az ilyen okból történő megrendelések törléséből eredő esetleges igényekre a rendelést leadó ügyfél felé. Szolgáltató köteles a megrendelés törléséről az ügyfelet levélben vagy a rendeléskor megadott e-mail címen elektronikus levél formájában értesíteni legkésőbb a rendelés leadását követő 30. napon.

 

5. Csomagküldés és utánvét díjai:

A webáruházban megrendelt termékeket csomagküldő cégekkel vagy postai úton, illetve bizonyos esetekben kollegáink személyesen kézbesítik.A feltüntetett szállítási és utánvét díjak rendelésenként értendők és a megrendelni kívánt termékek mennyiségétől nem függ. A házhozszállítási díjak az alábbiak szerint alakulnak:

MPL Postai csomagküldemény bankkártyás fizetés esetén: 990ft

MPL Postai csomagküldemény banki befizetés esetén: 990ft

MPL Postai csomagküldemény banki átutalás esetén: 990ft

MPL Postai csomagküldemény utánvételes fizetés esetén:  1280Ft (990ft+290ft utánvét díj)

 

6. Az elállás joga

A vevőneka  távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet alapján joga van elállni vásárlási szándékától amit az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül kell írásban a szolgáltató címére küldött papíralapú levél  vagy az info@trender.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában. A vevő elállási szándék esetén köteles a terméket eredeti, bontatlan csomagolásban a vevő címére visszajuttatni. A szolgáltató köteles a termék visszaérkezésétől számított 30 napon belül a termék  vételárát vagy megegyezés szerint annak egy részét  megtéríteni a vevő részére. Az elállás jogának gyakorlása során a vevő kizárólag a termék vételárának megtérítésére jogosult, a termék szállításával kapcsolatos illetve egyéb, nem a termék vételárát képező költségek visszatérítését a szolgáltató megtagadhatja. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek minden esetben a vevőt terhelik. Kérjük, hogy a visszaküldeni szándékozott termékeket igazolható módon küldjék vissza, esetleges elveszett, ellopott küldeményekért felelősséget nem vállalunk, illetve a vételárat nem áll módunkban megtéríteni.Semmilyen esetben ne küldje vissza a terméket utánvétes vagy úgynevezett “címzett fizet” csomagként, mert ezeket nem áll módunkban átvenni.  A termék vételárát elállás gyakorlása esetén a vevő által szolgáltatott bankszámlaszámra utaljuk vissza. Elállási igény esetén a terméke(ke)t az alábbi címre kérjük visszajuttatni, illetve amennyiben postai úton kerül visszaküldésre, kérjük az alábbi névre és címre postázzák:

Nyári József Márk EV
8163 Csajág
Posta utca 22

 

7. Adatkezelés

A weboldalon a vevő által megadott minden adatot a szolgáltató bizalmasan kezel, azokat harmadik fél számára nem adja ki. Ezalól kivételt képeznek a termékek kézbesítéséhez elengedhetetlen esetek amikor a szolgáltató átadja a vevő adatait a kézbesítést végző cégek és azok munkatársai részére, illetve olyan esetek amikor a vevő által rendelt terméket egyenesen a kereskedelmi partnerünk küldi ki az Ön részére.

 

8.1. Jótállás

Szolgáltató mindenáltala forgalmazott10000Ft (Tízerzer Forint) értéket meghaladó termékre 1 év jótállást biztosít.A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.A jótállási idő a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartamot ír elő. A rendelet hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

 

8.2. Tájékoztató a jótállási jogokról

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)

- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,

- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,

- elemi kár, természeti csapás

okozta.

 

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó

-  elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.

- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta,  e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.

 

9. Felügyeletei szerveink

 

 

- Veszprém Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

Cím: 8200 Veszprém, Budapest út 3-5.    tel:+36 88 550 510

- Veszprém Megyei Gazdasági Kamara Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. tel:+36 88 429 008

 

 

 

Csajág, 2016.08.01.

 

Utolsó módosítás: 2018.05.19.

 

 

NjI1M